tiistai 14. helmikuuta 2012

Treenit 8.2

Blogi historian ensimmäinen kuva Unnasta ;)
Heippadihei!
Eli vihdoin postausta viime viikon treeneistä. Viivästys johtu siitä että mulla oli videomateriaalia jonka halusin muokata ja ladata ajan kanssa mutta tänään sain senkin vihdoin tehtyä.. (selitystä..selitystä..) Kiirettähän mulla on ollut, niin kuin aina ja vielä ei edes "kisakausi" ole alkanut. Perjantaina olis suunnistaminen espooseen epävirallisiin junnuiluihin, koirana tälläkertaa joko kiinanharjakoira Aku tai perhoskoira tai joku kolmas minkä rotua en nyt muista ... Sunnuntaina fiilistellään masalan kuplahallissa sitä kun viime vuonna samoihin päiviin kisasin Ilonan kanssa ekat agilityvirallisetkilpailut tuolla samaisessa hallissa, saman seuran kisoissa ja 39 asteen kuumeessa. Nyt vuorossa vaan Unnan eka startti, ja  odotukset ei olekkaan sitten kovin suuria..

Syyn voi katsoa seuraavasta videopätkästä ;) ja ei en syytä koiraa, koska se saisi nollat mennen tullen jos vaan ohjaaja osaisi:D


Rata oli aika simppeli, mutta ite olin enemmän ku hukassa. Näytän vähä tos videolla lagiselta ja mä en oikeesti ollu taas ihan mukana täysillä.. Oma moka. Unna kävi kierroksilla ja menikin muuten ihan jeesiisti mutta noi kontaktit. ....
Prkl mitä mä teen? ää ei se niitä itekkään opi mun on PAKKO opettaa jotaki mutta äää... pysäytykset vai juoksarit, nenä vai tassu target.. käskyllä vai ilman... hm hm huomenna treenaan niitä extra paljon!
Eipä mulla muuta, voisin opetella ohjaamaan ja käskemään ajoissa niin toi koira sais etunsa. Joo näistä tunnelmista vielä se että Niina ja Ilona oli jatkoB kurssilla nyt ja hyvin meni ekaksi kerraksi, vaikka Ilona olikin vähän laama. Tossa videon lopulla vähän niidenkin pätkää :)


2 kommenttia:

  1. Hauska kattoo ku Unna vetää iha täysii rallii tos ja sit tulee Ilona, joka oli pikkase hitaampitahtinen;)!

    VastaaPoista
  2. Hahah, pikkasen hitaampintahtinen ... vähän enemmän ku pikkasen.

    VastaaPoista