torstai 16. helmikuuta 2012

Treenit 15.2

Tällä kertaa olin nopea videon latauksessa ;)

Eilen oli ratatreeniä, sunnuntain kisoja varten. Rata oli helppo 1-luokan rata, aika perus kisaradaksi. Pari enemmän mietittyttävämpää kohtaa/vaikeampaa, muuten pelkkää juoksemista. Ongelmakohta number 1 oli puomin jälkeen. Olin valssissa _aina_ myöhässä (kuten videolta voi huomata) Tohon samaan kohtaan olisi kyllä ehkä voinut tehdä persjätön myös, mutta en tiedä olisiko toiminut sen paremmin koska olisin varmaan silti ollut myöhässä. Eli mun pitäs vaa juosta ja juosta paaaljon kovempaa.
Next ongelma oli kepeillä. Tai no kepit ei ollu ongelma vaan keppien jälkeinen kääntyminen. Mutta siihen ei oikeestaan ollut mitään muuta ratkasua, niin kauan ku me mennään keppejä vaan yksipuolisina. Alkohan sekin sitten sujumaan parin kerran jälkeen. Piti vain muistaa, ettei saa pysähtyä vaikka mikä tulisi :D


Kuulin treeneissä myös hyviä uutisia! Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, meidän seura aloittaa toukokuussa ex-lägihallissa, ympärivuoden vuokrattuna. Oi että, mä niin toivon että tää menee nyt läpi ja pystytään alottaa siellä! Vaikka halli ei oo mun lemppari niin se että pääsee enemmän treenaamaan ja esim. saadaan paljo enemmän epiksiä järkättyä ynm. Peukut pystyyn siis!

Niin ja Niinalla ja Ilonalla meni jo tosi hyvin siihen nähden, että vasta tokaa kertaa olivat! Rataa en saanut videolle, kun en vielä uskalla mennä Ilonaa häiriköimään kun alkaa mua vähän kyttäilemään. Eiköhän toiki ongelma kohta lähe, Ilona varmaa toimii paljo paremmin Niinan kanssa.

Sitten treeneistä kotikuulumisiin. Ellillä on ollut vähän nuhaa, aivastellut lenkillä. Ollaan nyt oltu paljon sisällä ja rauhassa niin musta mennyt jo vähän parempaan suuntaan. :) Onneksi ei ole ainakaan vielä kennelyskää tässä talossa, ja toivottavasti siltä myös vältytään.

Huomenna olis sit epävirallinen jh Espoossa. Mun piti kisata vaikka millä koiralla, mutta taidankin nyt ottaa tutun ja turvallisen Nellan (tai Ilonan) kehiin. Vaikka ne on taas rumia, niin aattelin et ei se nyt niin kuoleman vakavaa oo koska on kumminki mätsäri kyseessä. :D Jep huomiseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti