lauantai 18. helmikuuta 2012

17.2 Junior handler Espoo

Kuvat © Jeni / Jenny Berg / jenin.galleria.fi 
Eilinen päivä vierähti mukavasti pitkästä aikaa kehäilemässä, rennossa meiningissä ja tutussa ilmapiirissä. Mukaan lähti Nella kisakoiraksi ja Ilona lainakoiraksi. Ilonaa en siis yleensä lainaile kenellekään, enkä kisaa sillä  yleensä itsekkään, mutta nyt kun kerran koiraa tarvittiin niin ajattelin että kyllähän se Ilona nyt yhet pikkukisat voi käydä kokeilemassa. Mulla ei ollut mitään suuria odotuksia Nellalta, joka on käyttäytynyt viime aikoina kamalan kauheasti. Lenkillä rähjännyt, vetänyt, hyppinyt ja vaikka mitä muuta ei niin mukavaa.

Nella kumminkin yllätti ja esiintyi upeasti! Johtuisiko ehkä siitä että esitin sen eilen melkein koko ajan maasta ja asetellen enkä vaatinut sen kummempia seisotuksia vapaana. Liikkeessä pyydettiin pikku i:tä ja olin aluksi ihan wtf? Onneksi en ollut ekana ja sain mallisuorituksen edelliseltä ;) Yksi uusi asia siis opittu taas. Päästiin jatkoon hienosti ja jatkossa sitte pariliikkeissä mokasin kun olin koko ajan vähän väärällä puolella enkä saanut Nellaa oikein mukaan, kun se matto vaikutti paljon mielenkiintoisemmalta. Joten pudotus tuli seuraavaksi, ei kyllä haitannut yhtään ja tyytyväinen olin. Päästiin taas kerran jatkoon (jatkoon pääseminen on mulle jo voittaminen!) ja oltiin sentään 8 parhaan joukossa!

Ilonakin meni ihan kivasti Pinjan kanssa, vaikka yllättäen väsähtikin loppua kohden. Ei toi homma oo Ilonaa varten, mutta voisin mä sillä joskus kisata jos vaan treenattais tota seisomista enempi. Hyvin Pinja esitetty, suht kokematonta koiraa ! :)



ps. huomenna Unnan kanssa kisaamaan .... apuva..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti