keskiviikko 30. marraskuuta 2011

keskiviikko treenit

Tänään oltiin treeneissä, ja olikin oikein "teho"treenit. Mulla meni treenaamine vähä sivusuun ku Pirjo tuli käymää Pyryn(chihu) ja Pinjan(havanna) kanssa, oli tarkotus kokeilla siinä samassa että kummalla kisaan hewinnerissä la. Olikin niin söpöjä pikkusia että olin niitä koko aja silittelemässä ...
Pyryllä mä kumminki kisaamaan lähen ku on kokeneempi. Vähän jännittää että onko ihan arka niin isoissa kisoissa, ja että jääkö muiden koirien varjoon. Eipä sieltä kumminkaan mitään sijotuksia voi odottaa niin kiva päästä kokeilemaan hyvin liikkuvaa chihua. (:

Treenien aluksi otettiin tekniikkaharjoitus, eli jaettiin porukka kahtia ja osa oli koiria ja osa ohjaajia :D Mielestäni onnistuin hyvin ohjaamisessa, ja koirana oli aika mielenkiintoista. Ehkä siitä jopa oppi jotain. Tehtiin vielä aika yksinkertaista (vaikeaa jos ei ollu keskittyny ollenkaa koko treeneissä) rataa. Tein kerran Ellin kanssa, meni hyvin jos ei mun säätämistä lasketa. Olin koko ajan ihan väärällä puolella ja ohjailin vähän minne sattuu.
Unnan kanssa 2x, kummatkin meni ihan suht koht hyvin, jos ei taas mun säätämistä laskettu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti