sunnuntai 27. marraskuuta 2011

27.11 Kaapelitehtaalla junnuilua

Tänään olin kaapelitehtaalla pennelissä junnuissa. Lähin aamulla vähän turhanki aikasee bussilla helsinkii ja siellä yritin kuluttaa aikaa shoppailemalla (onnistu hyvin siihen asti, kunnes rahat loppu) ja sitte joskus kahen aikaa raahauduin kaapelitehtaalle. Mulle piti tulla sinne perhoskoira, jota ei kuitenkaa näkyny. Pikkasen paniikin jälkeen (hannan ja muiden avustuksella) menin kysymään sitte joltaki randomilta koiraa. Sain koiraksi fieldspanielin Susun (5kk) joka vaikutti tosi ihanalta, osasi seisoa ja liikkua hienosti! Koirahan oli junnuihin liian nuori, mutta sille ei mitään voinu ku ei ollu muutakaa. Susu meni hienosti, ihanan pentumaisen riehakkaasti! Loppuvaiheessa kun kehä kesti pitempää meni Susulla hermot ja päätti että hän ei enää jaksa turhuuksia ja alko mm. puremaan hihnaa, hyppimään ja välttämään kosketusta. Tässä vaiheessa mua kuitenki vaan nauratti, olin sen jo aluksi saanut hyvin seisomaan, ja en ihmetellyt yhtään että susu alkoi väsymään. Loppuvaiheessa jo yleisökin naureskeli ja pääasia että mulla ja Susulla oli kivaa ja opin uuden rodun! (ja myös sen fci ryhmän jota en tienny ku tuomari kysy)
Olin ehkä jopa vähän ihmeissäni ku päästiin jatkoo ja 5 sijahan se sieltä tuli! Tuomari sanoi että "haastava nuori koira, hyvin sait menemään sillon ku koira malttoi ja iloinen asenne" Tyytyväinen oon siis! Onnea myös muille kaapelitehtaalla menestyneille ja kiitos seurasta kaikille sielä ja koiran lainasta kiitos myös ! :)




kuvat (c) http://otsistytto.blogspot.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti